تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد .

تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد

شبيه سازي پيج رنك

آيا پيج رنك هنوز هم يكي از پارامترهاي مهم در بهينه سازي موتورهاي جستجو است يا مي توان به سادگي آن را ناديده گرفت؟ميزان تأثير پيج رنك بر روي نتايج جستجو چقدر است؟چگونه پيج رنك بر روي نتايج جستجو تأثير مي گذارد؟ آيا قيمت طراحي سايت شما بر اساس فاكتور پيج رنك نيز محاسبه ميشود؟ پاسخ خير است
در ابتدا سيستم جديد جستجوي گوگل مي تواند از طريق شبيه سازي گوگلinstant) Google) تغييرات عمده اي در چگونگي جستجوي اطلاعات آنلاين براي خوانندگان وب ايجاد نمايد. به جاي تايپ كردن سوال و جستجو در گوگل و سپس انتظار براي ليستي از نتايج، بازديد كنندگان مي توانند شاهد ليستي ديناميك از نتايج آنچه جستجو كرده اند باشند.
سؤالات بالا از جمله سؤالات متداول كارشناسان سئو، صاحبان سايتها، وب مسترها و همه علاقمندان به اين حوزه مي باشد كه به يكي از مباحث داغ امروز تبديل شده است.همانطور كه اغلب شما مي دانيد، پيج رنك گوگل الگوريتمي براي امتياز دهي به سايت ها و وبلاگ ها مي باشد. پيج رنك عددي از 0 تا 10 مي باشد كه هر چه اين عدد بيشتر باشد امتياز و ارزش آن سايت نيز بيشتر است.
گوگل در نظر دارد يگ گام مثبت در جهت توسعه جستجو بردارد. گوگل ادعا مي كند اين سبك جديد بين 2تا5 ثانيه در هر جستجو ذخيره نمايد. به صورت بالقوه به ازاي هر ثانيه 11 ساعت ذخيره خواهد شد. اما آيا كسي به غير از گوگل به اين موضوع اهميت مي دهد؟ جامعه بازاريابي اينترنتي با اين حال اصلاً در مورد اين سيستم جديد گوگل اشتياقي ندارد. مشاوران سئو، كه سعي در قرار دادن سايتها در بالاي فهرست جستجوي گوگل دارند و SEMها كه براي وب سايتهاي مشتريان خود جهت قرار گرفتن در بالاي ليست تبليغات گوگلي Google Adwords مبارزه مي كنند نيز به اين سيستم تمايلي ندارند.
وقتي جستجويي در يك موتور جستجو انجام، و نتايج جستجو ارائه مي شود، كاربران در واقع نتيجه همكاري بخش هاي متفاوت آن را مي بينند. موتور جستجو قبلاً پايگاه داده خود را آماده كرده است و اينگونه نيست كه در لحظه جستجو، تمام سايتها را بگردد تا پاسخي براي پرسش كاربر بيابد. اين سوال براي اكثر كاربران پيش مي آيد كه چگونه امكان دارد گوگل در كمتر از يك ثانيه تمام سايت ها را بگردد و ميليون ها صفحه در خروجي خود ليست كند؟
به طور مثال اگر براي جستجو "رستوران ايتاليايي" تايپ كنيد،‌قبل از مشاهدهء‌نتيجه جستجوي رستوران همه چيز به زبان ايتاليايي قابل ديدن خواهد بود؛ بعد از آن بايد مكان مورد نظر خود را مشخص نماييد، مگر اينكه در مورد برنامه سفر خود بسيار انعطاف پذير باشيد! در واقع استفاده از عبارت هاي كليدي طولاني تر نتيجه بهتري خواهد داد. اما آيا اين دوره از آخرين تغيير و تحولات گوگل "تلاش بي مورد" بوده يا واقعاً‌ عملي خواهد بود؟ هيچ شكي نيست كه گوگل در هر نوآوري در چگونگي جستجو در اينترنت و تبديل آن به كسب و كار و نتايج قابل توجه، سريعتر و راحت تر مي باشد. همچنين گوگل باعث ايجاد يك بازار بزرگ فضاي وب شده كه در اين فضا گوگل بر ديگر موتورهاي جستجو غالب مي باشد؛ كه به تمامي شركت ها اجازه حضور در اين بازار براي ارائه هر چيزي داده شده است.
زمانيكه تعداد لينكها توسط موتورهاي جستجو براي نمايش به كاربر آماده شد، حال نوبت آن مي رسد كه به هر لينك يك اولويت بدهد، اما اين امكان پذير نيست كه لينك ها را يكي يكي مقايسه نموده و به آنها امتياز دهد، موتورهاي جستجو از يك معيار عددي براي ارزيابي لينكها استفاده مي نمايند.
اما اخيراً يك اتفاقي افتاده است. ناگهان شبكه هاي اجتماعي، رسانه هاي اجتماعي و هر آنچه به اينگونه وب سايتها مربوط مي شود ظاهر شدند... آنها مي گويند خشنودي و رضايت از آن ماست، بدون حضور وب سايتهايي مانند ما امكان پذير نخواهد بود و اين واقعيتي است كه نمي توان از آن فرار كرد. سايت هاي اجتماي و رسانه هاي اجتماعي فعال و خودخواه، شروع به جمع آوري و پخش مطالب به بسياري از سايتهاي مشابه و دوستان خود كردند. افراد در اين سايت ها عكس ها، داستان و مطالب و لينكهاي خود را به اشتراك مي گذارند. ما به اين مسئله پي برديم كه براي انجام اين نوع كارها كمتر وقت صرف كرده و تلاش وتحقيق مناسبي نداشتيم. و به طور فزاينده اي پسرفت داشته ايم . در واقع اجازه داده ايم آنها بر ما فائق شوند.
پيج رنك فاكتور اصلي براي رتبه سايت است و يكي از 200 معياري است كه موتورهاي جستجو براي رتبه بندي استفاده مي نمايند. ولي نه بايد روي آن وسواس داشت و نه آن را ناديده گرفت. زيرا در همه جستجوها از پنج رنك براي رتبه بندي استفاده نمي شود.
در سال 2010 توسط ارائه خدمات و سرويسهاي بيشتر احتمال غلبه بر اين گونه وب سايت ها بيشتر خواهد بود. در فيس بوك، تويتر و خدمات ايميل، وجود عكسها و ويدئو ها و اشتراك گذاري آنها به سرعت باعث ايجاد رقابت و تنگ شدن عرصه براي ما ميشود. حلقهء انتقادات و پيشنهادات توسط اشتراك گذاري در اينگونه وب سايت ها ايجاد مي شود. خبررساني retweeting اين مفهوم را مي رساند كه تغييراتي در تعداد رقبا همانند مشتريان براي هر يك از ما ايجاد شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۲:۵۴ توسط:سعيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :