تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد .

تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد

تاثير ريسپانسيو بودن در هزينه طراحي سايت

هزينه طراحي سايت شما هنگامي كه سايتتان با موبايل و تبلت هماهنگ است ، قطعا افزايش خواهد يافت اما اين افزايش قيمت اصلا نگران كننده نيست زيرا شما با اين مسئله ، كاربراني كه با موبايل و تبلت از سايتتان بازديدميكنند را جذب خود كرده و ميتوانيد آنها را به راحتي تبديل به مشتري نماييد. كافيست سايتتان با موبايل و تبلت هماهنگ نباشد ،  آنوقت شما براي بازديد از سايتتان به كمك تلفن همراه ميبايست با انگشت روي صفحه زوم كنيد ، به چپ و راست بكشيد و به سختي سايتتان را بررسي نماييد.

اما اكنون با خواندن اين مطلب ميتوانيد بدانيد كه اين مسئله چقدر به شما كمك خواهد كرد.

هنگامي كه شخصي به سايت شما مي آيد ، بسياري از عناصر در آن وجود دارد كه بعضي از آنها از ارزش و اهميت بيشتري برخوردار هستند. اگر شما در حال طراحي وب سايت براي كسب و كارتان هستيد ، يكي از بزرگترين مسائلي كه بايد آن را رعايت كنيد قابل استفاده بودن وب سايتتان است.اين قابليت اشاره به چگونه در دسترس بودن و كاربر پسند بودن يك وب سايت اشاره ميكند . سايت شما بايد داراي قابليت استفاده بيشتري نسبت به رقبا باشد و اگر اين قابليت به خوبي وجود داشته باشد احتمال اين كه مردم در بازديد از سايت شما در صفحه هاي مختلف شما باقي بمانند و حتي در كسب و كار شما سرمايه گذاري كنند بيشتر است. اگر سايت شما پيچيده باشد و استفاده از آن سخت ، مردم به وب سايت هاي ديگري مراجعه كرده و براي يافتن كالاها و خدمات مورد نياز خود در وب سايت هاي ديگر جستجو ميكنند. قابل استفاده بودن وب سايت ميتواند تفاوتي اساسي ميان سايت شما و رقبا ايجاد
آمارها نشان ميدهد كه استفاده از اينترنت با تلفن همراه تا پايان سال 2014  از اينترنت دسكتاپ سبقت خواهد گرفت. براي كساني كه در حال حاضر در هيئت مديره شركت هاي  طراحي وب سايت تلفن همراه مشغول به كار هستند در حال حاضر به طور رسمي اين مسئله در اولويت است. طراحي تلفن همراه خواستار يك فلسفه كاملا متفاوت و چشم انداز مخصوص به خود است. برخي از اين تفاوت ها واضح و برخي از وضوح كمتري برخوردار هستند.
بايد مطئمن شويد كه مطالب شما آموزنده و جذاب است. اگر مردم به مطلب خاصي از وب سايت شما علاقه مند هستند سعي كنيد به آن توجه ويژه داشته باشيد و روز به روز علاقه آن ها و تعداد علاقمندان را بيشتر كنيد چرا كه آنها متوجه ميشوند شما به مطالب و محتواي خود اهميت بسياري ميدهيد و اين نكته آنها را براي سرمايه گزاري در وب سايت شما بيشتر و بيشتر جذب خواهد كرد. مختصر و مفيد بودن و همچنين ساده بودن مطالب بسيار مهم است و بايد به آن اهميت زيادي دهيد . همچنين مطالب و محتواي شما بايد از نظر نگارشي و غلط املايي و اشتباهات تايپي به دقت مورد بررسي قرار بگيرد و كوچكترين اشتباهي در آن نباشد ، اين مسئله كاربر را براي خواندن ساير مطالب شما ترغيب ميكند.
طراحي پاسخگو با تشخيص نوع دستگاه كاربر (روميزي، تلفن همراه و...) و تنظيم خصوصيات مخصوص به هر طرح كار ميكند . از جمله مزاياي استفاده از طراحي وب سايت پاسخگو اين است كه تنها يك URL لازم است. به همين دليل نگاه و احساسي كه از ديدن سايت به انسان منتقل ميشود با در نظر گرفتن همان دستگاه، يك جنبه مهم براي وفاداري نام تجاري و به رسميت شناختن نام تجاري است. از طرف ديگر طراحي وب سايت پاسخگو به ندرت براي كاربران تلفن همراه بهينه شده است. از آنجا كه HTML زبان مورد استفاده براي  هر دو مورد ( دسكتاپ و تلفن همراه ) است ، محتواي سايت براي هر دو به يك اندازه خوب و كاملا يكسان است. با اين حال، اغلب كاربران تلفن همراه انتظارات و نيازهاي مختلفي دارند. عملكرد كندتر و ناوبري نيز اشكالات بالقوه طراحي وب سايت پاسخگو است.
هنگامي كه طراحي سايت خود را انجام ميدهيد مسائل مختلفي وارد بازي طراحي ميشوند ، اما اينكه سايت شما با مخاطبان خود تعامل داشته باشد يك نكته كليدي و مهم است كه باعث ميشود شما بتوانيد در بازار جهاني نيز به رقابت با رقباي خود بپردازيد . پس اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما كاربر پسند و براي استفاده آسان است به طوري كه شما مي توانيد به مردم دقيقا همان چيزي را نشان دهيد ه آنها مي خواهند و كسب و كار خود را به راحتي به موفقيت نزديك كنيد.
استراتژي دوم اين است كه براي ايجاد يك سايت براي دسك تاپ و يك سايت جداگانه براي كاربران تلفن همراه اقدام شود .با توجه به انتظارات مختلف كاربران اين راه ميتواند حرفه اي تر باشد. سايت اختصاص داده شده به تلفن همراه معمولا سريعتر بارگذاري شده و اجراي بهتري را نسبت به سايت طراحي شده پاسخگو داراست. ضرر واضح طراحي سايت هاي اختصاص داده شده اين است كه شركت ها بايد بيش از يك سايت را براي يك نام تجاري واحد مديريت طراحي كنند. اين كار باعث به سردرد افتادن طراحان براي انتشار يك پيام در هر دو سايت ميشود. براي كاربران نيز مشكلاتي به وجود خواهد آمد ، به خصوص اينكه شخصي با استفاده از دسكتاپ به يك سايت مخصوص تلفن همراه وارد شود يا برعكس. طراحان بايد از مسير لينك ها و ديگر ابزار سمت سرور اطمينان حاصل كنند تا كاربران نسخه مناسب تري در اختيار داشته باشند و دچار مشكل نشوند .


برچسب: هزينه طراحي سايت، قيمت طراحي سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۹:۳۹ توسط:سعيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :