تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد .

تعرفه طراحي سايت در چه رنجي قرار دارد

قيمت طراحي وب سايت به صورت تضميني

سايت ها از نظر نوع طراحي به دو بخش استاتيك (ايستا) و دايناميك تقسيم بندي ميشن . سايت استاتيك با استفاده از HTML و CSS و ... ساخته ميشه اما فاقد بخش مديريت هست و شما براي اينكه يك قسمت از سايت رو بعدا ويرايش كنين ، بايد كدهاي سايت رو تغيير بدين . اين نوع طراحي امروزه بيشتر در حد پروژه هاي دانشجويي مورد استفاده قرار ميگيره و خيلي خيلي كم پيش بياد كه يك مشتري از شما چنين سايت رو تقاضا كنه.
يعني درواقع سايت فروشگاهي ميخواد اما اولين جمله رو با استفاده از كلمه ساده شروع ميكنه . قيمت طراحي سايت بر اساس جزئياتي كه مشتري بخواد خيلي تغيير ميكنه و بارها پيش اومده كه مشتري خواسته هايي روي سايت داره كه از نظر خودش سادس اما پياده سازي اون بسيار سخت هست. البته موارد برعكس هم وجود داره كه مشتري ممكنه چيزايي بخواد كه از نظر خودش خيلي سخت هست اما در عمل پياده سازي اين موارد كار سختي نيست.
درمجموع به جاي اينكه فقط به فكر جذابيت هاي ظاهري سايتتون باشين ، اول از همه به كاربرپسندي و راحت بودن كار براي كاربرانتون اهميت بدين. اينو درنظر بگيريد كه بسياري از كاربران بسته به شغل و شرايطشون ممكنه دانش كامپيوتر يا اينترنتي بالايي نداشته باشن ، شرايط رو به گونه اي فراهم كنين كه همه بتونن به راحتي از سايت خريد كنن.

https://lernoweb.com/website-design/تعرفه-هزينه-قيمت-طراحي-وب-سايت و
زيبايي ظاهري مهم هست اما اولويت اصلي بايد كاربرپسندي يك سايت باشه. كسي به خاطر زيبايي ظاهري سايتتون از شما خريد نميكنه ، قيمت هاي شما و كاربرپسندي سايتتون هست كه براتون فروش به ارمغان مياره.

اميدوارم تونسته باشيم كمكي به شما عزيزان كرده باشيم تا در اينجا كار رو بيشتر توضيح بديم.
دسته دوم كه سايت هاي دايناميك گفته ميشن ، داراي بخش مديريت بوده و شما ميتونين با استفاده از امكانات بخش مديريت سايت رو ويرايش كنين. مسئله اصلي اينجاست كه بسياري از مواقع كاربر در ابتداي صحبت هاش ميگه من يك سايت ساده ميخوام و بعد ميگه مثلا : كه يه سري محصول داريم بخرن !




برچسب: قيمت طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۳:۰۵ توسط:سعيد موضوع:

تاثير ريسپانسيو بودن در هزينه طراحي سايت

هزينه طراحي سايت شما هنگامي كه سايتتان با موبايل و تبلت هماهنگ است ، قطعا افزايش خواهد يافت اما اين افزايش قيمت اصلا نگران كننده نيست زيرا شما با اين مسئله ، كاربراني كه با موبايل و تبلت از سايتتان بازديدميكنند را جذب خود كرده و ميتوانيد آنها را به راحتي تبديل به مشتري نماييد. كافيست سايتتان با موبايل و تبلت هماهنگ نباشد ،  آنوقت شما براي بازديد از سايتتان به كمك تلفن همراه ميبايست با انگشت روي صفحه زوم كنيد ، به چپ و راست بكشيد و به سختي سايتتان را بررسي نماييد.

اما اكنون با خواندن اين مطلب ميتوانيد بدانيد كه اين مسئله چقدر به شما كمك خواهد كرد.

هنگامي كه شخصي به سايت شما مي آيد ، بسياري از عناصر در آن وجود دارد كه بعضي از آنها از ارزش و اهميت بيشتري برخوردار هستند. اگر شما در حال طراحي وب سايت براي كسب و كارتان هستيد ، يكي از بزرگترين مسائلي كه بايد آن را رعايت كنيد قابل استفاده بودن وب سايتتان است.اين قابليت اشاره به چگونه در دسترس بودن و كاربر پسند بودن يك وب سايت اشاره ميكند . سايت شما بايد داراي قابليت استفاده بيشتري نسبت به رقبا باشد و اگر اين قابليت به خوبي وجود داشته باشد احتمال اين كه مردم در بازديد از سايت شما در صفحه هاي مختلف شما باقي بمانند و حتي در كسب و كار شما سرمايه گذاري كنند بيشتر است. اگر سايت شما پيچيده باشد و استفاده از آن سخت ، مردم به وب سايت هاي ديگري مراجعه كرده و براي يافتن كالاها و خدمات مورد نياز خود در وب سايت هاي ديگر جستجو ميكنند. قابل استفاده بودن وب سايت ميتواند تفاوتي اساسي ميان سايت شما و رقبا ايجاد
آمارها نشان ميدهد كه استفاده از اينترنت با تلفن همراه تا پايان سال 2014  از اينترنت دسكتاپ سبقت خواهد گرفت. براي كساني كه در حال حاضر در هيئت مديره شركت هاي  طراحي وب سايت تلفن همراه مشغول به كار هستند در حال حاضر به طور رسمي اين مسئله در اولويت است. طراحي تلفن همراه خواستار يك فلسفه كاملا متفاوت و چشم انداز مخصوص به خود است. برخي از اين تفاوت ها واضح و برخي از وضوح كمتري برخوردار هستند.
بايد مطئمن شويد كه مطالب شما آموزنده و جذاب است. اگر مردم به مطلب خاصي از وب سايت شما علاقه مند هستند سعي كنيد به آن توجه ويژه داشته باشيد و روز به روز علاقه آن ها و تعداد علاقمندان را بيشتر كنيد چرا كه آنها متوجه ميشوند شما به مطالب و محتواي خود اهميت بسياري ميدهيد و اين نكته آنها را براي سرمايه گزاري در وب سايت شما بيشتر و بيشتر جذب خواهد كرد. مختصر و مفيد بودن و همچنين ساده بودن مطالب بسيار مهم است و بايد به آن اهميت زيادي دهيد . همچنين مطالب و محتواي شما بايد از نظر نگارشي و غلط املايي و اشتباهات تايپي به دقت مورد بررسي قرار بگيرد و كوچكترين اشتباهي در آن نباشد ، اين مسئله كاربر را براي خواندن ساير مطالب شما ترغيب ميكند.
طراحي پاسخگو با تشخيص نوع دستگاه كاربر (روميزي، تلفن همراه و...) و تنظيم خصوصيات مخصوص به هر طرح كار ميكند . از جمله مزاياي استفاده از طراحي وب سايت پاسخگو اين است كه تنها يك URL لازم است. به همين دليل نگاه و احساسي كه از ديدن سايت به انسان منتقل ميشود با در نظر گرفتن همان دستگاه، يك جنبه مهم براي وفاداري نام تجاري و به رسميت شناختن نام تجاري است. از طرف ديگر طراحي وب سايت پاسخگو به ندرت براي كاربران تلفن همراه بهينه شده است. از آنجا كه HTML زبان مورد استفاده براي  هر دو مورد ( دسكتاپ و تلفن همراه ) است ، محتواي سايت براي هر دو به يك اندازه خوب و كاملا يكسان است. با اين حال، اغلب كاربران تلفن همراه انتظارات و نيازهاي مختلفي دارند. عملكرد كندتر و ناوبري نيز اشكالات بالقوه طراحي وب سايت پاسخگو است.
هنگامي كه طراحي سايت خود را انجام ميدهيد مسائل مختلفي وارد بازي طراحي ميشوند ، اما اينكه سايت شما با مخاطبان خود تعامل داشته باشد يك نكته كليدي و مهم است كه باعث ميشود شما بتوانيد در بازار جهاني نيز به رقابت با رقباي خود بپردازيد . پس اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما كاربر پسند و براي استفاده آسان است به طوري كه شما مي توانيد به مردم دقيقا همان چيزي را نشان دهيد ه آنها مي خواهند و كسب و كار خود را به راحتي به موفقيت نزديك كنيد.
استراتژي دوم اين است كه براي ايجاد يك سايت براي دسك تاپ و يك سايت جداگانه براي كاربران تلفن همراه اقدام شود .با توجه به انتظارات مختلف كاربران اين راه ميتواند حرفه اي تر باشد. سايت اختصاص داده شده به تلفن همراه معمولا سريعتر بارگذاري شده و اجراي بهتري را نسبت به سايت طراحي شده پاسخگو داراست. ضرر واضح طراحي سايت هاي اختصاص داده شده اين است كه شركت ها بايد بيش از يك سايت را براي يك نام تجاري واحد مديريت طراحي كنند. اين كار باعث به سردرد افتادن طراحان براي انتشار يك پيام در هر دو سايت ميشود. براي كاربران نيز مشكلاتي به وجود خواهد آمد ، به خصوص اينكه شخصي با استفاده از دسكتاپ به يك سايت مخصوص تلفن همراه وارد شود يا برعكس. طراحان بايد از مسير لينك ها و ديگر ابزار سمت سرور اطمينان حاصل كنند تا كاربران نسخه مناسب تري در اختيار داشته باشند و دچار مشكل نشوند .


برچسب: هزينه طراحي سايت، قيمت طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۹:۳۹ توسط:سعيد موضوع:

شبيه سازي پيج رنك

آيا پيج رنك هنوز هم يكي از پارامترهاي مهم در بهينه سازي موتورهاي جستجو است يا مي توان به سادگي آن را ناديده گرفت؟ميزان تأثير پيج رنك بر روي نتايج جستجو چقدر است؟چگونه پيج رنك بر روي نتايج جستجو تأثير مي گذارد؟ آيا قيمت طراحي سايت شما بر اساس فاكتور پيج رنك نيز محاسبه ميشود؟ پاسخ خير است
در ابتدا سيستم جديد جستجوي گوگل مي تواند از طريق شبيه سازي گوگلinstant) Google) تغييرات عمده اي در چگونگي جستجوي اطلاعات آنلاين براي خوانندگان وب ايجاد نمايد. به جاي تايپ كردن سوال و جستجو در گوگل و سپس انتظار براي ليستي از نتايج، بازديد كنندگان مي توانند شاهد ليستي ديناميك از نتايج آنچه جستجو كرده اند باشند.
سؤالات بالا از جمله سؤالات متداول كارشناسان سئو، صاحبان سايتها، وب مسترها و همه علاقمندان به اين حوزه مي باشد كه به يكي از مباحث داغ امروز تبديل شده است.همانطور كه اغلب شما مي دانيد، پيج رنك گوگل الگوريتمي براي امتياز دهي به سايت ها و وبلاگ ها مي باشد. پيج رنك عددي از 0 تا 10 مي باشد كه هر چه اين عدد بيشتر باشد امتياز و ارزش آن سايت نيز بيشتر است.
گوگل در نظر دارد يگ گام مثبت در جهت توسعه جستجو بردارد. گوگل ادعا مي كند اين سبك جديد بين 2تا5 ثانيه در هر جستجو ذخيره نمايد. به صورت بالقوه به ازاي هر ثانيه 11 ساعت ذخيره خواهد شد. اما آيا كسي به غير از گوگل به اين موضوع اهميت مي دهد؟ جامعه بازاريابي اينترنتي با اين حال اصلاً در مورد اين سيستم جديد گوگل اشتياقي ندارد. مشاوران سئو، كه سعي در قرار دادن سايتها در بالاي فهرست جستجوي گوگل دارند و SEMها كه براي وب سايتهاي مشتريان خود جهت قرار گرفتن در بالاي ليست تبليغات گوگلي Google Adwords مبارزه مي كنند نيز به اين سيستم تمايلي ندارند.
وقتي جستجويي در يك موتور جستجو انجام، و نتايج جستجو ارائه مي شود، كاربران در واقع نتيجه همكاري بخش هاي متفاوت آن را مي بينند. موتور جستجو قبلاً پايگاه داده خود را آماده كرده است و اينگونه نيست كه در لحظه جستجو، تمام سايتها را بگردد تا پاسخي براي پرسش كاربر بيابد. اين سوال براي اكثر كاربران پيش مي آيد كه چگونه امكان دارد گوگل در كمتر از يك ثانيه تمام سايت ها را بگردد و ميليون ها صفحه در خروجي خود ليست كند؟
به طور مثال اگر براي جستجو "رستوران ايتاليايي" تايپ كنيد،‌قبل از مشاهدهء‌نتيجه جستجوي رستوران همه چيز به زبان ايتاليايي قابل ديدن خواهد بود؛ بعد از آن بايد مكان مورد نظر خود را مشخص نماييد، مگر اينكه در مورد برنامه سفر خود بسيار انعطاف پذير باشيد! در واقع استفاده از عبارت هاي كليدي طولاني تر نتيجه بهتري خواهد داد. اما آيا اين دوره از آخرين تغيير و تحولات گوگل "تلاش بي مورد" بوده يا واقعاً‌ عملي خواهد بود؟ هيچ شكي نيست كه گوگل در هر نوآوري در چگونگي جستجو در اينترنت و تبديل آن به كسب و كار و نتايج قابل توجه، سريعتر و راحت تر مي باشد. همچنين گوگل باعث ايجاد يك بازار بزرگ فضاي وب شده كه در اين فضا گوگل بر ديگر موتورهاي جستجو غالب مي باشد؛ كه به تمامي شركت ها اجازه حضور در اين بازار براي ارائه هر چيزي داده شده است.
زمانيكه تعداد لينكها توسط موتورهاي جستجو براي نمايش به كاربر آماده شد، حال نوبت آن مي رسد كه به هر لينك يك اولويت بدهد، اما اين امكان پذير نيست كه لينك ها را يكي يكي مقايسه نموده و به آنها امتياز دهد، موتورهاي جستجو از يك معيار عددي براي ارزيابي لينكها استفاده مي نمايند.
اما اخيراً يك اتفاقي افتاده است. ناگهان شبكه هاي اجتماعي، رسانه هاي اجتماعي و هر آنچه به اينگونه وب سايتها مربوط مي شود ظاهر شدند... آنها مي گويند خشنودي و رضايت از آن ماست، بدون حضور وب سايتهايي مانند ما امكان پذير نخواهد بود و اين واقعيتي است كه نمي توان از آن فرار كرد. سايت هاي اجتماي و رسانه هاي اجتماعي فعال و خودخواه، شروع به جمع آوري و پخش مطالب به بسياري از سايتهاي مشابه و دوستان خود كردند. افراد در اين سايت ها عكس ها، داستان و مطالب و لينكهاي خود را به اشتراك مي گذارند. ما به اين مسئله پي برديم كه براي انجام اين نوع كارها كمتر وقت صرف كرده و تلاش وتحقيق مناسبي نداشتيم. و به طور فزاينده اي پسرفت داشته ايم . در واقع اجازه داده ايم آنها بر ما فائق شوند.
پيج رنك فاكتور اصلي براي رتبه سايت است و يكي از 200 معياري است كه موتورهاي جستجو براي رتبه بندي استفاده مي نمايند. ولي نه بايد روي آن وسواس داشت و نه آن را ناديده گرفت. زيرا در همه جستجوها از پنج رنك براي رتبه بندي استفاده نمي شود.
در سال 2010 توسط ارائه خدمات و سرويسهاي بيشتر احتمال غلبه بر اين گونه وب سايت ها بيشتر خواهد بود. در فيس بوك، تويتر و خدمات ايميل، وجود عكسها و ويدئو ها و اشتراك گذاري آنها به سرعت باعث ايجاد رقابت و تنگ شدن عرصه براي ما ميشود. حلقهء انتقادات و پيشنهادات توسط اشتراك گذاري در اينگونه وب سايت ها ايجاد مي شود. خبررساني retweeting اين مفهوم را مي رساند كه تغييراتي در تعداد رقبا همانند مشتريان براي هر يك از ما ايجاد شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۲:۵۴ توسط:سعيد موضوع:

تاثير فتوشاپ در مقالات سايت

بسياري از كاربران ميدانند كه بايد در سايت خود بخش مقالات داشته باشند و اقدام به نوشتن مقالات به صورت حرفه اي نمايند . اما اين كاربران اكثرا نميدانند كه با استفاده از برنامه اي مانند فتوشاپ ميتوانند بخش مقالات خود را بسيار قوي تر از گذشته مديريت كرده و اقدام به نوشتن مقالاتي بسيار قوي تر از قبل از نظر گرافيكي نمايند.

بسياري از افراد تصور ميكنند فتوشاپ فقط در رسانه هاي چاپي كاربرد داشته و به جز اصلاح تصاوير و همچنين طراحي تصاوير دلخواه به منظور استفاده در رسانه هاي چاپي ( مانند مجلات و روزنامه ها ) ، كاربرد ديگري ندارد . آيا شما هم همين تصور را داريد و فكر ميكنيد فتوشاپ جز در رسانه هاي چاپي هيچ كاربردي ندارد ؟ اگر شما نيز همين تصور را داريد بايد به شما بگوييم كه تصور شما كاملا اشتباه است زيرا امروزه نقش فتوشاپ در طراحي سايت از نقش آن در رسانه هاي چاپي بسيار پررنگ تر و حساس تر است. بايد بدانيد كه فتوشاپ يك نرم افزار كاملا توسعه يافته است كه براي اصلاح تصاوير و طراحي تصاوير مد نظرتان بهترين كارايي را دارد.
 

هنگامي كه يك بازديدكننده متخصص وارد بخش مقالات شما ميشود ، در نگاه اول در ميابد كه اطلاعات شما در چه سطحي قرار دارد به همين دليل اگر بخش مقالات سايت شما حاوي مقالات تخصصي و بروز دنيا باشد بازديدكننده را به سرعت جذب خواهيد كرد به ويژه اينكه اين مقالات را خودتان نوشته باشيد و منبعي جز وب سايت شما براي اين مطلب وجود نداشته باشد. در اين صورت بازديدكنندگان متخصص زيادي را بدست آورده و علاوه بر افزايش ترافيك وب سايتتان با اين كار ميزان بازديدكنندگاني كه در زمينه كاري شما تخصص دارند را افزايش ميدهيد كه اين مسئله علاوه بر افزودن بر شهرت نام تجاري شما باعث ميشود ميزان اعتبار بخش مقالات شما به خودي خود برايتان بازديدكنندگان جديدتر به ارمغان بياورد زيرا هنگامي كه بخش مقالات شما بر سر زبان ها بيفتد بسياري از متخصصين ديگر نيز مشتاق بازديد از مقالات شما خواهند شد.


آيا شما نيز مانند من از تصاوير زيبا لذت ميبريد ؟ آيا شما نيز مانند خيلي از كاربران اينترنت از سايت هايي كه حاوي تصاوير با كيفيت و گرافيكي ميباشند خوشتان مي آيد ؟ آيا شما نيز علاقه مند به سايت هايي هستيد كه از نظر گرافيكي و تصاوير در سطح بسيار خوبي قرار داشته و توانايي اين را دارند كه از طريق تصاوير شما را جذب نمايند ؟ آيا شما نيز مانند بسياري از كاربران اينترنت بيشتر جذب تصاوير ميشويد تا متون ساده ؟ تا حد زيادي پاسخ مشخص است اما مسئله اصلي اين است كه آيا اين تصاوير زيبا و جذاب و گرافيكي به سادگي توليد ميشوند ؟ آيا اين تصاوير به راحتي بر روي سايت قرار ميگيرند ؟ آيا طراحي چنين تصاويري بدون احتياج به هيچ نرم افزاري قابل انجام است؟

به همين دليل شما ميتوانيد در هنگام ارائه پروژه ساخت سايت خود با افزايش قيمت طراحي سايت بخش مقالات خود را راه اندازي كرده و با كمك فتوشاپ و جلوه هاي گرافيكي با قدرت زيادي از آن استفاده نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۸:۰۳ توسط:سعيد موضوع: